Észak-pesti pályák tesztelése

2019/01/03. - írta: Farkas Bence Máté

Teszteltük a közelmúltban kiadott 12-es és 14-es vonalakat valamint az újév napján kiadott Kátrányokat.

Elsőként a Rákospalota és az angyalföldi kocsiszín között közlekedő 12-es villamost teszteltük. A pálya egyik leghangulatosabb szakasza Rákospalotán a Kossuth utca és a Szilágyi utca között fut (tehát a 12-es önálló szakasza), mivel itt még a villamosra az úttestről lehet felszállni. A tesztet a 4086-4011-es Kátrány-párossal végeztük. 

Ezt követően leteszteltük a háromkocsis Kátrányt is a 14M vonalán szintén hétvégi menetrend szerint. A tesztet a 4215-4011-4086-os trióval végeztük a 14-es pálya frissített változatán. A pálya különösen jó oldala, hogy a pálya valóban a vonal legfrissebb állapotát tükrözi (új megálló az angyalföldi vasútállomásnál, felújított Görgey Artúr utca faltól-falig). 

Összességében mindkét pálya és a járgányok is zseniálisan sikerültek, egy élmény vezetni a járgányokat. Gratulálunk a készítőknek!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://openbve.blog.hu/api/trackback/id/tr9314531658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sir Gombóc 2019.01.04. 18:40:43

Ez nagyon gáz, pocsék a hang, a munkavezeték alá logó fákról ne is beszéljünk..
süti beállítások módosítása